2012. április 25., szerda

Iron Maiden: En Vivo dvd

                                                                       Kép innét

Nagyon nehéz bármit is írni erről a dvd-ről, mert annyira jó, hogy látni kell. Kétszer néztem meg és biztos sokszor fogom még nézni. A dvd-t 2011. április 10.-én rögzítettek Chile, Santiago, Estadio Nacional.
Tibor fiam kapta névnapjára de nem szombaton hanem már pénteken este. Rögtön meg is néztük fantasztikus élményt adott. Bruce és Adrian 99-es vissza térése óta három Maiden koncerten voltam   ebből az első Kisstadionos fantasztikus élmény örök emlék marad. Két szigetes buliról inkább nem írok semmit, mert csak felhúzom magam. Így mindig örömmel fogadok új dvd-t a Maiden-től. Persze cd,  könyv vagy bármi másnak is igazán örülök. 
Maga a koncert mint írtam fantasztikus nézése közben elgondolkodtam azon, hogy ennyi energia ami  a bandában van remélem még jó sokáig kifog tartani, mert számomra sok más előadó ( itt a most működőkre gondolok) közül az Iron Maiden a csúcs és nem csak e dvd miatt hanem az egész pályafutása miatt is. Amit Steve megálmodott most ért el a csúcsára ezzel a koncert kiadvánnyal.    Persze régen is nagyon jó volt de ebben az anyagban minden benne van ami az Iron Maiden lényege.
Ebben az írásban a koncertről fogok írni a dokumentum részről később írok.
A legutolsó 2010 augusztusában megjelenő   The Final Frontier albumról hat számot adtak le itt két számnak vették a Satellite 15 és a címadó The Final Frontier-t ezzel kezdtek az 50.000 körüli tömeg már erre beindult ami később még fokozódott. TFF albumról még El Dorado, The Talisman, Coming Home és a When The Wild Wind Blows hangzott el. When The Wild... a koncert egyik csúcs száma ha csak rá gondolok már akkor is tiszta libabőr vagyok hát még látni és hallgatni maga a zenei élvezet:



                                        Örülten jó a végén az éneketetős résszel! :)
Set list a Maiden oldaláról. Tizenegy dal van még ami mind jó de kiemelnék négyet ami számomra a legkedvesebb: Dance Of Death, Blood Brothers, Fear Of  The Dark és a Hallowed Be Thy Name. Mindegyik egyenként csúcs a maga korának egy remeke  tükrözi a Maiden-t amiért én szeretem. Maiden a mai napig azért lehet ott ahol most van,  mert megmaradt emberinek sztár allűrtől mentesnek önmagukat és zenéjüket hozva a színpadon és a mögött is.
Másik dicséretem a közönségé akik végig ugrálva, énekelve, tapsolva élvezték a bulit inspirálva a bandát. :) Folytatás a közeljövőben! :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis