2012. május 1., kedd

Iron Maidnem koncert 2012. április 30. Rocktogon


Tegnapi napom egy átlagos nap volt sütéssel főzéssel, pihenéssel. Tiborom már nagyon várta az esti koncertet. Őszintén írom én nem annyira, mert estére a melegtől igen csak fáradt voltam de ha valamit megígérek Tibornak azt be is tartam így este 19.35-kor indultunk és nem bántuk meg.
Rendszeresen járunk Maidnem koncertre de most valahogy úgy alakult, hogy utoljára novemberben a 15. szülinapi bulin voltunk a Barba Negrá-ban.  Így most már tényleg időszerű volt a koncert. Iron Maiden buli nem sűrűn van így ha élőben akarok hallgatni Maiden dalokat akkor itt van a Maidnem!:) 21 óra környékén kezdett a banda Töfi nélkül őt Makra Ádám helyettesítette nagyon jól, ismerhetjük  Chronology-ból nagyon jó gitárosnak tartom. Setlist-em sajna nincs és most Maiden szakértőm sincs itthon így számokról csak arról írnék amit valamiért  kiemelnék.
Még egy dolog amiért érdemes Maidnem koncertre, mert olyan számokat is játszanak amit a  Maiden vagy ritkán vagy egyáltalán nem játszik. Fáradtságom a kezdést követő öt perc után eltűnt jó hatással volt rám a koncert elvisz egy más világba a minden napokból. Ezért járok koncertre, mert utána hosszabb ideig lazább és nyugodtabb vagyok. Szürke hétköznapok amit a zene  tesz színessé és elviselhetőbbé. Persze ennyire nem rossz a helyzet de kell a kikapcsolódás is.
Kedvencek a koncertről elsőnek ami Kiss Zoli kedvence az a enyém is The Clairvoyant. Művészeti csúcs album szerintem a Seventh Son Of A Seventh   Son album erről nekem a kedven számom meg a Maiden munkásságának a csúcsa is. Csúcs volt este is jó volt élőben hallgatni. Másik szám ami  rendszeresen elhangzik a Maidnem-től az a Alexander The Great a Somewhere In Time albumról most is nagyon király volt. Még kiemelném a Fear Of The Dark-ot, Hallowed Be Thy Name, Powerslave, Brave New World és még a sok közöl egy az utolsó album legjobb dala a When The Wild Wind Blows már előző írásomba is leírtam, hogy nagyon jó koncert dal.
Koncert maga örült jó volt ha nem is végig de jó sokat tomboltam ok annyi, félig Tibort kell figyelni de ezt most már nem annyira mint kezdetekben. Többet járunk koncertre így kellő rutin alakult ki nála a zene őt is felszabadítja oldottabbá teszi. Megnyitotta a zene a világot számára. Autisták zárt maguk képzelte világban élnek megnyitásuk nehéz Tibort a zene a metál tette  nyitottabbá ez lett az egyik hobbija meg a gitárok ismerete és ez neki és nekünk is jó. Vissza térve a koncertre egy negatívum a hely kis mérete miatt, ahogy megtelt úgy lett elviselhetetlen meleg. Kiss Zoli is törölközővel a nyakában volt úgy két harmad  résztől ami nem csoda de a koncert nagyon jó volt. Maidnem hozta a megszokott magas szintet közönség meg élvezte. Várjuk a következő bulit ami előre láthatólag július 5.-én a Pecsa Garden-ben lesz. Addig is hallgassatok sok Maident! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis