2013. november 18., hétfő

Wisdom : Marching For Liberty


                                                             Kép innét.

Már majdnem két hónapja szeptember 27.-én megjelent a Wisdom 3 nagylemeze a Marching For Liberty azóta rengetegszer meghallgattam és mondhatom, hogy nagyon tetszik. Király album lett.
Jó  kis kórusossal a World Of The Free-vel már megteremtődik egy hangulat ami az egész albumon végig kísér. Dust Of The Sun-ba is megy tovább jó hallgatni dicséret illeti Ágota Balázst mint új szerző társat!. War of Angels jó kis együtt éneklős nóta ami a koncerten be is igazolódott. Failue Of  Nature maga nemében nagyon hangulatos dal szeretem itt is a kórusokat! Jó kis pörgést hoz a The Martyr jók az ikergitárok és a dob is nagyon jól hozza a témát. God Rest Your Soul lágyan indul  de aztán begyorsul. Take Me To Neverland is egy power metal gyöngyszem. Wake Up My Life meg első számú kedvencem már elsőre is tiszta libabőr voltam sokadszorra se történik másképp csodálatos!  My Fairytale dallamosan pörgős de keménységnek sincs híján. Have No Fear N.G. nem csak hangjával hanem szerző társként is hozzájárult a dalhoz szerintem sikeresen. Live Like A Best ismét pörgősebb szám megszokott Wisdom minőségben. Utolsó dalként a lemez címadó dala a Marching For Liberty jön szerintem mindenképpen csúcs pont korusokban gazdag nem kisebb vendég énekes szereplésével mint Fabio Lione. Maga a cd grafikája Havancsák   Gyula munkáját dicséri honlapján érdemes körbe nézni fantasztikus munkái között: itt.
Az album dicséri a Wisdom tagok munkáját elkötelezettségét. Fő dalszerző persze maradt Kovács Gábor és Molnár Máté és ez szerintem garancia a jó albumra. Várom a következőt ! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis