2013. szeptember 30., hétfő

Szeptemberi élményeim..

Szeptember a három napos Metal War Fest-el indult amin pénteken és szombaton voltam ott fiaimmal,.


A fesztiválon voltak problémák ennek ellenére nekem emelet pozitív élményt is nyújtott. Első nap rövidsége ellenére is jó volt látni és hallani a Wisdom-t azóta már kijött a  Marching For Liberty most is ez szól és fenemód tetszik! Későbbiekben erről lesz hosszabb írás! ( Győzzetek kivárni.. :D)
Civil War bulija a másik ami nekem nagyon bejött és azóta az albumuk a The Killer Angels-t is párszor meghallgattam és kedvencemmé vált a banda. :)
Második nap a Bejelit-re értünk oda a csuszások miatt. Jó volt a programjuk a koncert végén pólókat dobáltak egyet Dani is elkapott szerencsésen indult a délután. Demonlord következett jó volt persze az se volt túl hosszú. Viszont megírták és  előadták a Metal War Fest Himnuszát:


Szerintem nagyon ütős lett! :)
Lechery következett fergeteges metál bulit nyomtak és ez még  nem volt elég, hogy ingyen jöttek el Svédországból de még cd-ket is ingyen osztogatták.. :) Nekünk is jutott egy In Fire album! :)


Örülten jó album! :)
Ezután a Crossholder jött idő hiányában rővid programmal ami jó volt! :)
A csuszások miatt a Mobilmánia fele műsoridővel lépett fel ami nagyon jó bennem nosztalgiát ébresztett. Jó lett volna ha nem lett volna pogo  de úgy néz ki ezt   nem nagyon lehet megúszni.
Következő élmény az Ossian tűz jegyében koncert szeptember 14.-én volt erről hosszabb írás következik a napokban. Album ami  szeptemberben jelent meg és én nagyon vártam szintén ütős lett erről is később írok. Koncert élményeimet a múlt szombati Iron Maidnem & Chemical Wedding zárta.


Írás itt is későbbiekben lesz! :)  Remélem azért  sűrűbben jövök ennyi élmény birtokában  ! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis