2011. május 18., szerda

10 év 10 jegy

2001 november 3.-án akkor 42 évesen voltam először Dani fiammal először Ossian koncerten. Előtte szinte az újjá alakulás óta ismertük őket de a koncert kimaradt.  Azóta minden évben ott vagyunk a Pecsás bulikon. Tavalyi kimaradt mivel nem volt. Kezdetektől őrizzük a jegyeket utolsó kettőn kisebbik fiam Tibor is ott volt és várja az ideit is mint, ahogy én is. Gondoltam felteszem a jegyeket, mert nagyon szeretem az Ossiant:




Erre még várunk már csak három nap és jönnek a Rock katonái!
A 25 éves O S S I A N !

Szépek így együtt! Az Ossian az életem része a dedikálás amin többségben ott voltam de ha én nem akkor Dani meg barátnője Zsuzsi mentek. Egy év maradt ki azt is tudom, miért össze kevertünk két napot és emiatt. Zűrös időszak volt. Pár napon belül meg volt az album következő évben lett dedikáltatva. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis