2011. február 24., csütörtök

Könyv ajánló: Iron Maiden: Run To The Hills , Iron Maiden hiteles története

Nem régen a a Hard Rock Magazin-on olvastam a Maiden könyvről:

Karácsony-ra kapta meg Tiborom a család legnagyobb Iron Maiden rajongója :

IMFC tagja tavaly november óta. Ezzel későbbiekben fogok foglalkozni. 
Most lényeges inkább a könyv maga. 
Eddig is tudtuk, hogy a Maiden legénysége honnét indult. Azt is, hogy Steve Harris kitartásának köszönhetően még mindig élő lemezt kiadó koncertező banda. Persze ehhez nem csak Steve kellet hanem az egész Maiden család akik alatt nem csak a zenészek hanem a háttérben dolgozókat  és magunkat a rajongókat is értem. 
Azokat akik elmennek a koncertre és megveszik a kiadványokat.
Mick Wall egy nagyon olvasmányos könyvet hozott össze. Betekinthetünk mi történt amikor Dickinson kiszállt! Persze erről írtak sok mindent!  De más első kézből olvasni róla. 
Fent a színpadon sztárok de emberek maradtak és nekem határozottan szimpatikusak.
Nem szálltak el mint egy-két lemezes sztárok. Ez a könyvbe is vissza tükröződik. 
Rengeteg érdekesség részletek az albumokról, videókról, dvd-ről a Dance Of Death albumig bezárólag.
Aki szereti az Iron Maiden-t meg aki ismerkedni akar vele ajánlom a könyvet, mert 400 oldalon sok információhoz fog jutni!  Tudom nagyon elfogultan írtam de én nem kritikus hanem rajongó vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis